wtorek, 26 marca 2013

Versatile Blogger Award :)

Na samym początku nie wierzę,że dostałam jakąś nominację na bloga. Założyłam go na początku roku,prowadziłam nie za bardzo systematycznie,ponieważ miałam problemy z komputerem, szkoła, no i nie okłamując się czasami mi się nie chciało pisać :)
Zasady:
Każdy nominowany powinien:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
-nominować 10 blogów,które jego zdaniem na to zasługują
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
Za nominację dziękuję raraloveforever.blogspot.com :)
7 faktów o mnie:
1. Mam na imię Julia
2. Przezywają mnie 'Barszcz'
3. Mam tumblr #1tumblr #2 i twitter
4. Mam 169 cm wzrostu
5. Chciałabym mieć kota,ale mam alergę.
6. Nie mieszkam w mieście
7. Jestem #Directioner #Mixer,a po za tym lubię Justina Biebera :)
Nominowane blogi:
I PRZYKRO MI NA PRAWDĘ,ALE NIE CZYTAM WIĘCEJ BLOGÓW.

1 komentarz:

  1. Możesz poczytać mojego :D http://jestesmy-kevinami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń