poniedziałek, 28 stycznia 2013

Rozdział 1 :)

*w tle

Pakowanie nie zajęło mi dużo czasu, ale tych rzeczy było tyle, że nie mając co robić to zaczęłam je kolekcjonować. Spakowałam wszystko z Harrym do jego czarnego Land Rovera i ruszyliśmy w drogę do Londynu. Harry podczas drogi raczej się nie odzywał. Nie mieliśmy wspólnych tematów. Nie zdziwiłam się. Nie widzieliśmy się od ponad pół roku, a teraz mamy wspólnie zamieszkać.  Wchodząc do willi Harrego ujrzałam długi korytarz, w którym są rozwieszone zdjęcia bandu z różnych uroczystości, ale idąc dalej zobaczyłam nasze wspólne zdjęcia. Myślałam, że już nie znaczę wiele dla brata-myliłam się.
-Możesz mnie zaprowadzić do mojego pokoju? Chcę wszystko przemyśleć.
-Dobra mała, ale pamiętaj. Jak chcesz o czymś pogadać przychodź do mnie. Nie zdradzę nikomu naszych sekretów.
-Wierzę Ci – powiedziałam to uśmiechając się lekko pod nosem.
-Za godzinę przychodzą do mnie chłopcy. Jeśli w końcu będziesz chciała ich poznać zejdź na dół.
Harry zaprowadził mnie do mojego pokoju. Jak ostatnio tu byłam stało tylko łóżko i szafa plus nie pomalowane ściany. Widzę, że braciszek się postarał. Rozpakowanie, a właściwie włożenie rzeczy do szafek zajęło mi godzinę. Pewnie byłoby krócej ,ale moja kobieca intuicja kazała mi wszystko zmieniać  po kilka razy. Położyłam się na łóżko. Usłyszałam czyjeś kroki ‘O nie chce być sama’ –pomyślałam. Usłyszałam otwieranie się drzwi. Zobaczyłam niebieskookiego blondyna.
--------------------------------------------------------
Mamy rozdział 1.
Późnej pojawi się dwójka,przepraszam,że w nocy,ale miałam wenę ♥
3 komentarze=2 rozdział
Pozdrawiam,Emily♥x

7 komentarzy:

  1. jeej ale mega ;D już chce następny rozdział♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Eii świetnie piszesz, daj następny rozdział już nie mogę się doczekać <33

    OdpowiedzUsuń
  3. omgomgomg... cudowne! bardzo fajnie piszesz, chcę jeszcze! 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce następny rodział, oby był dłuższy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Omomomoomomomoomom *O* Świetny rozdział czekam na następny *.*
    I jeszcze na dodatek z moim Horankiem <33333
    awwwwwww...
    Pozdrawiam i weny życze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na dalsze części na pewno będę czytać!

    OdpowiedzUsuń