wtorek, 29 stycznia 2013

Rozdział 2 :)


-Nie przeszkadzam?-zapytał
-No trochę tak.-odburknęłam
- A tak w ogóle to jestem Niall Horan. Miło Cię poznać.
-Ja jestem Caroline Styles i także miło Cię poznać.
-Przepraszam, ale Harry poprosił mnie, abym przyniósł Ci to pudełko.
Otworzyłam pudełko i zobaczyłam zdjęcie moje i rodziców z podpisem ‘Naszej Kochanej Córeczce. Pamiętaj, że zawsze będziesz w naszych serduszkach’. Zaczęłam płakać.  Przypomniałam sobie wspólne chwile. Irlandczyk jeszcze tutaj stał. Podszedł do mnie. Usiadł na łóżku. Przytuliłam się do chłopaka i zaczęłam jeszcze bardziej płakać. Przypomniałam sobie, że zawsze jak płakałam mogłam się wtulić do mamy, ale to wszystko przepadło.
-  Przepraszam, ale nie mam się do kogo ostatnio przytulić. Chyba wiesz dlaczego..
- Tak Harry mi opowiedział. Bardzo mi przykro.
- Chyba tylko jedyny ty mnie rozumiesz. Harry się tylko trochę przejął. Nie rozumiem go czasami. Straciliśmy 2 najważniejsze osoby w naszym życiu..
Chłopcy zaczęli rzucać z dołu swoje riposty typu: ‘O Niall co ty tam tak długo robisz’, albo ‘Lepiej im nie przeszkadzajmy’. Zaczęliśmy się z nich śmiać.
- Muszę już iść, bo chyba nie będę miał spokoju. Tutaj masz mój numer. Jeśli będziesz miała ochotę napisz.
- Na pewno napiszę.-wyszczerzyłaś się.
Od razu poprawił mi się humor. Spojrzałam na zegarek. Było dopiero piętnaście po 22. Zeszłam na dół. Przywitałam się z Zaynem, Liamem i Louisem i usiadłam obok Nialla na szerokim fotelu, bo jedynie tam było wolne miejsce.
- Może obejrzymy jakiś film-rzucił Liam.
Zgodziliśmy się.
-To co proponujecie zapytałam?
-Możesz ty wybierz.-powiedział Harry patrząc na mnie, a reszta chłopców potaknęła.
Poszłam na górę i wróciłam ze swoim ulubionym filmem-‘The Notebook’. Już po kilkudziesięciu minutach płakałam jak nawiedzona. Ponownie wtuliłam się w Nialla, a chłopcy patrzyli na was chichocząc pod nosem. Zawsze płakałam na tym filmie, podobnie jak Harry. Do końca filmu zostało 20 minut. Cały czas siedziałam przytulona do Nialla. Film się skończył. Pożegnałam się z chłopakami i poszłam do swojego pokoju. Wykąpała się, ubrałam piżamę i poszłam spać.
-----------------------------------------------------------
Mamy już rozdział 2 :> Jakiś krótki,ale nie miałam weny :) KOMENTUJCIE!! Więcej komentarzy=rozdział szybciej.
Pozdrawiam Julia! :) xx

10 komentarzy:

  1. świetny rozdział, dopiero zaczynam czytać, ale mi się podoba *.* dodaj szybko rozdział, bo już doczekać się nie mogę xd jeżeli chcesz się pośmiać, to wchodź http://mysummerloveon1d.blogspot.com/ :D podobno mamy "zryte banie " ale to już musisz się sama przekonać. :* - Oliwka xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny cudowny rozdział - chcę więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeetny rozdział ♥
    Czekam na nn :D
    Julia xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm.*___* Czekam na następny ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mega :D czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże boże boże boże ja chcę dalej!
    To jest takie świetne! Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Supcio! Dawaj szybko nexta !


    ~Wierna Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :) / sweeetdreams1d

    OdpowiedzUsuń